Lördagslax igår och påskägg idag

Igår jobbades det hela dagen, sen åkte jag ut till mamma och pappa och blev bjuden på både
bubbel, lax och tårta. Tydligen firade vi att mamma var gravid! ;) Hehe
Våren var väll kanske en mer realistisk sak att fira, men men!


Så här fint var det ute i Harnäs igår! :)


Harnäs bruk har lite historia bakom sig

Jag och Jacob stod på jobbet och halvt mobbade de som gick förbi under dagen i
flipflops och badshorts och tyckte att nu överdrev de väll endå en aning.
Men tydligen inte, utan det hade varit SÅ varmt igår!
Då var det bra trökigt att ha stått där instängd och jobbat hela dagen...
Men idag kändes det lite bättre i alla fall när regnet duggade utanför fönstret när man vaknade.

Men imorgon beställer jag däremot sol, sommar och 30 grader för då ska jag bege mig med
sönderfestade Karin (som kommer hem från studentkryssningen idag) till Stockholm en sväng.
Eller så var det i alla fall tänkt! Får se vilket skick hon är i och om hon lyckas stå rakt upp när hon kliver i land vilket jag vet, av egen erfarenhet, kan vara ganska svårt. I alla fall om man lyckats dricka, få matförgiftning och bli sjösjuk på en och samma gång. Inget jag rekomenderar om jag säger så...



Så idag så står jag här på jobbet och är lite sådär söndagsless så kikar plötsligt Sussi in med ett påskägg!
Snacka om att jag blev paff! Hur söt får man bli?!? :) Dagen blev helt plötsligt väldigt mycket bättre!




Kommentarer
Postat av: Pappa

Va!

Är mamma på smällen?

2009-04-05 @ 21:03:55
Postat av: Sanna

Va gulligt av Sussie!!! Kram!

2009-04-06 @ 06:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0