Pyssel och påskmys

Så har en sån där sällsynt ledig helg flugit förbi!
I lördags hann jag och Robin umgås lite, laga god middag och på kvällen
mötte jag upp Donna, Sanna, Jenny och träffade ännu mer roligt folk från gymnasietiden.
Så vart det lite öl, Hangloose och dans. Trevligt värre!
Saknar gymnasietiden ganska rejält. Det var tiden då alla fanns här i Gävle,
plugget inte slet sönder en och samlingspunkt nr 1 var jusses lägenhet (eller Mingel).
Sen hade man ju bästaste tjejerna omkring sig hela dagarna!
Men i sommar, då jävlar, då blir det roadtrip genom Sverige! Kommer bli så grymt kul! Längtar tokmycket! 

Sen söndagen spenderades hemma hos Fia, där vi snackade skit, pysslade och sydde lite olika grejjer. Vart lite stressigt så blir en fortsättningsdag nu i veckan bestämde vi! (Då får ni även lite bilder från pysselverken)
På em åkte jag och Robin till mamma och pappa och mös ute i solen med Sanna, Felix, Qbn, Wille, Carina och Kenneth, och ahh mamma och pappa då. Sen vart det middag, vin och sprit så det gick vilt till! ;)
Haha, nej då men vart en riktigt trevlig kväll! :)


fokus på ALLT utom blomman, jobbig bild. Men iaf väldigt påskigt ;P


Charmtrollet!


Wille njöt ute i solen


Mamma och pappas påskägg från mig och Robin passade in perfekt!

Veckans schema ser än sålänge ut att mest bestå av jobb men vi får väll se.
Något ska man ju hitta på. :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Riktigt mysigt var det!! Men du! Wille ser ut som någon konstig gatukorsning :/ Ha det bäst! Kram!

2009-04-14 @ 09:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0