Begravd i snorpapper

Här sitter jag, begravd i ett berg av snorpapper och med tekoppen i
ett stadigt grepp, knaprandes på ipren. Jag lyckades då jävligt bra 
med att tajma förkylningen till mina lediga dagar! Men får se hur 
länge jag klarar av att ligga här och tycka synd om mig själv innan 
jag blir tokig. Måste ut och träffa lite mer folk än de konstant klagande 
kunderna på jobbet. Vaknade faktiskt i natt alldeles svettig och uppe 
i varv för att jag haft en jättejobbig kund och hur stressigt som helst på 
jobbet. Inte ens i mina drömmar får jag vara i fred...

I morse fick jag något slags kreativitetsrus och skulle absolut fixa
bloggdesignen vilket visade sig ganska svårt utan ps... Dumt att 
det ska vara så svårt att få tag på så fort det är en mac! Mitt i allt 
hittade jag på lite gamla "pressdesigner" från lunartiden. Jag kan 
inte säga att jag var bland de första att ge upp lunar utan hängde
mig desperat kvar ett bra tag men ändå känns det som att det var 
ett helt liv sen den tiden...

Ett exempel på hur min press såg ut de sista lunaråren! 

Kommentarer
Postat av: Justine

Ung men ändå så duktig på design va! Vad fan hände med SO-ämnena? KÄMPA FIA, OSLO LIGGER I NORGE!

2009-08-27 @ 23:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0