Ett Slick full av slisk

Ofta när man dansar kan det vara bra att hålla ögonen öppna.
Det av lite olika anledningar som att till exempel inte dansa in
i någon, hålla koll på kompisen och inte ramla ned för någon 
kant. Men jag börjar fan överväga starkt att blunda, köra på
och hoppas jag har turen på min sida nästa gång jag ska ut på krogen.
Att ha ögonkontakt i en millisekund eller råka dansa med ryggen
mot någon betyder inte så vitt jag vet att man inbjuder till taffskalas 
eller minivåldtäkt? Fy fan vilka äckel det finns!
.
Men men, förutom alla sluskpellar så har kvällen varit ungefär hur 
trevlig som helst och att avsluta den med Södergrillens pommes 
vart bara så perfekt det kunde bli! 
.
Hetast i stan? ;)
.
.                                      
.
Humorn är av högsta kvalitet ikväll... Eller inte. 
Men i alla fall, ibland måste man få vara lite barnslig! ;)

Kommentarer
Postat av: bia

Hahahahahahahahahahaha! JAG DÖR!

2009-08-31 @ 11:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0