Mitt förflutnas återträff

Idag känns det som att det var mitt förflutnas återträff i butiken.
Börjar dagen med att stöta på våra gamla alkisgrannar för att 
sedan fortsätta med lågstadielärare och halva högstadieklassen. 
Vissa hade jag inte sett på mer än fem år! Det är helt otroligt vad 
alla förändras!

Förutom att heja glatt omkring mig har jag sprungit in i väggen
hela TRE gånger och dessutom babblat med en ytterst paranoid gubbe 
som diskuterade operation mobil och ytterst hemliga internetlås. 
Så det gjorde det hela till mer av en helt vanlig dag med andra ord...  

Att återse alla gamla kontakter, vänner och lärare fick mig att börja gräva
fram alla gamla fotoalbum här hemma. Förhoppningsvis håller ni med
mig om att även jag ändrats en del med åren. Hittade en av de gräsligaste
bilderna någonsin tagna!

Jag och Tereza i våra älskade matchande SpicegirlsMAGtshirts! Haha!
Den bjuder jag på! 

Kommentarer
Postat av: bia

Hahaha jag älskade dom t-shirtarna, verkligen back in the days :D

2009-08-05 @ 18:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0