Med nytt nät och mysbelysning

Idag kan jag stolt göra reklam för comhem! Internetlös som jag blivit sen
mitt nät (som jag för övrigt använde gratis av killen som bodde i 
lägenheten innan) helt plötsligt dog i lördags så var jag allt annat än lugn. 
Det är läskigt hur beroende man är av att kunna googla allt och inget, 
uppdatera meningslösa "vadmangör" på facebook och glo youtubeklipp!

Tur som jag har så skulle inte killen ha tillbaka modemet och efter två 
samtal till comhem utan kö och med supertrevlig personal i den andra 
luren så hade jag åter ett nät i min lilla etta. 
Det kallar jag kundservice! 

I kväll gjorde jag mig ett litet försök på att fånga mysfaktorn ljus kan skapa. 
Inte det lättaste men kul! :) 

Mina favoritlampor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0