Full galopp :)

Jag har skavsår stora som enkronor mellan fingrarna, min bak ömmar 
som aldrig förr och jag går nog aningen mer hjulbent än innan.
Mest beror det nog på att idag har jag, Jusse och en superbakis Helen varit 
och ridit islandshästar ute i Stackbo. Under två timmar gled vi fram i tölt och
galopp på mysiga stigar och njöt i fulla drag. Kände verkligen hur jag saknat
ridningen! Det var värt varenda öre och jag är övertygad om att det blir ett par
svängar ut dit igen nu till hösten och vintern. 

Haha! Mina finfina mongokompisar det här!

Jusse och Bruuuschan :)

Vi tog oss upp! 

Myyyys! :)

Nöjd Jusse

Jag finns där under hjälmen också... Liiiite för stor kanske :P

Helens häst Idun ville mest busa eller lata sig så vi fick som vana att stanna
och hämta upp henne med jämna mellanrum. :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också!!! jag är sååå på nästa gång :D vad mysigt!

2009-08-28 @ 19:11:47
Postat av: cajsa

mitt namn försvann visst :P

2009-08-28 @ 19:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0