Stenåldersmobiler och metallbefrielse

På senaste tiden har det varit väldigt stressigt och mycket att göra,
både på jobbet och privat vilket gjort att jag i stort sett gått runt som
en maskin med ett påklistrat leende. Detta har gjort att jag inte hört
av mig till vänner, glömt av ENORMT viktiga tentor som de skulle
göra och andra grejjer man bör hålla koll på. Så först och främst en
ursäkt till alla er, ni vet vilka ni är! Sen kan jag ju be om ursäkt för mina
få och otroligt tråkiga uppdateringar i bloggen, det ska det bli ändring
på kan jag lova! :)

Sen skulle jag vilja visa en liten rolig grej som trillade in på jobbet här
om dagen. I butiken har vi en återvinnningskampanj som gör att det 
kommer in massvis med stenålderstelefoner smyckade med 
tvådecimetersantenner som kanske skulle höra bäst hemma på museum. 
En av dessa tegelstenar kom med något så häftigt som ett mindre batteri 
som skulle göra telefonen superliten och smidig. 

Stenåldern vs min jobbtelefon(för att visa på storleken)

Och här med "slimbatteriet". Haha! Vilket skämt!

Det klart bästa med den här veckan har i alla fall varit mitt besked från 
tandregleringen att om någon månad så kommer jag bli av med rälshelvetet
och får en metallfri mun! :) Ni kommer nog aldrig se mig utan ett leende igen! :)

Kommentarer
Postat av: bia

Ååååh va roligt!

2009-08-22 @ 16:08:42
Postat av: Anonym

Telefonen väger lika mycket som Helene tammefan

2009-08-23 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0