Andra advent

Som sagt (och tjatat om) så kör jag ju stenhårt på att få julstämning
i år. Det har jag försökt fixa genom att trycka in julpynt i vart enda
litet hörn, druckit litervis med glögg och spela julradio.se på högsta
volym. Andra advent har kommit och julstämningen är väll inte sådär
jättenärvarande så nu är det nog dags att lägga i andra växeln. Nu behövs
det lussebullsbak, paketverkstad och gärna en halvmeter snö! Tunga grejer!
Jag har blivit en riktig julnörd. Illa!
.
Andra ljuset... :)
.
Tomtar överallt!
.
Det obligatoriska pepparkakshjärtat på plats!
.
Tomtarna i köket :)
.
Självklart proppar jag i mig små chokladbitar varje morgon också,
jag försöker verkligen!
.

Kommentarer
Postat av: Sanna

gillar Vad mysigt!!!

2009-12-06 @ 19:28:12
Postat av: Mamma

Måste nog göra ett besök snart :-))

Vilka söta tomtar!

2009-12-08 @ 08:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0