Julafton :)

I år vart det ett mysigt julfirande hos min syster ute i Skutskär!
Förutom den traditionsenliga övergödningen, tomtens besök
och jäsandet med uppknäppta byxor i soffan så hade vi även ett
rimpaketsbyte. Efter mycket skratt, dåliga gissningar och knepiga
paket var det röstning om bästa rimmet och vem vann om inte jag!
Mitt grymma pris var att få välja vilken jag ville av alla klapparna.
Stolt som en höna snodde jag syrrans klapp, hundralappen, och
dumpade en trökig bok till henne. Katching! Ikväll blir det
en finfin drink för hela slanten! ;)
.
För övrigt är jag nog fortfarande i chock av alla otroligt fina
julklappar jag fått! Bäst av alla var nog ändå Desperate
Housewivesboxarna och mitt nya objektiv! Ett Canon EF 50mm 1:1.8 II!
Med detta galet grymma objektiv (som är perfekt för porträtt och närbilder)
sprang jag sedan runt och dokumenterade resten av kvällen! :)
.
.
.
.
.
.
.
Första testbilden med objektivet: En Fanny med munnen fylld av drömmar!
.
Ett av alla julrim! Kan ni gissa vad det är?
.
Det vinnande rimmet! :D Fast det var ganska lätt att gissa vad det var!
.
Varenda gång Felix sprang förbi med denna så ryggade jag till och
tänkte vad fan är det han springer runt med!?!?! Sen kom jag på att det
var ett fiskespö... Snuskfia.
.
Idag var det lunch hos mina föräldrar och jag passade på att testa
mitt nya objektiv lite mer när Felix hoppade i badet! :)
.
Sötfisen :)
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag vet!!!:) rimmet alltså ;)

Tusen tack för en mysig julafton och juldag! Hoppas du får det super roligt i kväll!! bränn lite bilder sen då. Kram kram!

2009-12-25 @ 19:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0