Färdiggaddad med mutantlussebullar

Idag var det äntligen dags för att göra klart min blomma!
Totalt har jag spenderat nästan ett halvt dygn, bränt antalet
tusenlappar och diskuterat allt mellan himmel och jord på den
där bänken hos Boije. Och jag är löjligt nöjd med resultatet!
.
När jag blivit tillräckligt plågad och klar så vart det en tur ut
till Sussi där vi åt historiens starkaste pastasås och tog tag i
julstämningsuppdraget lussebullsbak! Lussebullarna såg väll
ut som allt annat än just lussebullar och vart
mutantgigantisktstora men RIKTIGT goda. Lyckat!
.
En liiiten kladdig, tejpad och plastad bit av resultatet. :)
.
Mutantlussebullarna!
.
Bakande Sussi :)
.
Bautabullen!
.

Kommentarer
Postat av: cajsa

jättefin gumman :)

2009-12-11 @ 13:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0