Kreativitet på ingång?

Jag vet inte om det var mina och Sussis vilda fotoprojektdiskussioner
som satte igång kreativiteten eller om det helt enkelt bara var dags
men i kväll åkte i alla fall skissblocket fram! Inget riktigt seriöst ville
visa sig men lite småkladd är ju bättre än ingenting! Ett foto från i
somras på Jusse ute i Harnäs fick bli inspirationen till denna lilla bild!
Någon dag när jag har ork och tid ska jag ge mig på lite seriösa bilder
med. :)
.
Kladdig skiss
.
Inspirationsbilden (Alltså inte motiv som jag försökt efterlikna)

Kommentarer
Postat av: suss

fan va härligt gumman :) tycker du är så duktig. hoppas vi kan ta fotningen så snart som möjligt.. nu ska jag krypa ner i soffan med en bok :) hade så bra idag.. kramar på dig

2009-12-17 @ 09:44:23
Postat av: Justine

Herre min Jesus och hans moster, du är så jävla duktig med färger. Trodde du inte gillade att rita, men nu är du fast med mig och min skaparverkstad två gånger i veckan!

2009-12-17 @ 13:07:16
URL: http://nojesmix.com/bloggar/stuck-in-gefle
Postat av: Camilla

Vad du är duktig!!

2009-12-17 @ 13:38:35
Postat av: Sanna

Super!!! Jättefint!

2009-12-17 @ 20:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0