Avskedsmiddag

Igår jobbade jag och Anton välidgt hårt. Så vi tyckte vi förtjänade lite fika på eftermiddagen.
Det vart väldigt stilfult chaitee i vinglas och semla i efterskott (fettisdagen). MUMS.




På kvällen möttes både gävlebutiken och vi från valbo för att ha avskedsmiddag för Veronica. Jag och Anton (eller mer Anton) hade gjort ett jätteflummig bok med massa roliga bilder och texter från tiden vi jobbat tillsammans.
Så det vart mycket skratt och tillbakablickar.


Sen hade vi även låtit min gamla kollega Sara som är guldsmed göra ett hänge eftersom Veronica är sådär jätteblingig av sig och alltid bär massor av ringar, halsband, armband och mobilsmycken. Det vart riktigt fint!


Anton beställde in en megastor glassefterätt


Sofie, Perra och Anna B var väldigt stiliga


Anton försökte som vanligt vara viktig ;P


Veronica var på topphumör :)


Varmt tomtebloss, eller  världens pose, ni avgör själva! :P


Efter middagen drog vi vidare till Slick där det var tokpackat med folk för att Backyard Babies skulle spela. Alla envisades med att bli kalasfulla och spilla öl på mig så jag tröttnade och stack hem som ett litet grinigt barn. Var nog inte riktigt sugen på att dra ut egentligen så fick skylla mig själv litegrann. Men middagen var kanontrevligt i alla fall!

ps. Nu när jag läste jusses blogg, blev jag ju påmind om att jag gjorde årets vurpa igår.
Flög som en jäkla vante! Detta utspelades då självklart utanför slicks milslånga kö när
vi otroligt smidigt och diskret skulle smita in i kön med de andra...
Lyckat, verkligen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

För att vara avskedsfest verkar ni haft riktigt trevligt. Vilken fin bröllopsbild det var i tidningen i dag :D

2009-02-28 @ 09:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0