Introutbildning i Sthlm

I måndags bar det av till sthlm med Anna och Anton för en tvådagars introutbildning i Sthlm.
Så det var bara att pallra sig upp halv sex, iväg med tåget och sätta sig i pluggstolen igen.
Första dagen var det mest information om de olika avdelningarna, systemen och så.
Sen vart det middag och några bärs med hela gänget. Övernattningen vart på Scandic Malmen. Jag fick bo med ett härligt gäng tjejer från resten av Sverige.
Dag två vart det säljutbildning med pepptalk, tips och trix och grundfrågor med våran regionschef Ken. Väldigt lärorikt och otroligt motiverande! Det märks att de alltid kostar på och lägger mkt energi på våra utbildningar.


jag fick bäddsoffan som jag inte riktigt förstod hur man skulle bädda ut...


det vart familjerum denna hotellvistelse

Igår fick jag ett mail med lite bilder från vad som händer med blåbär. Mitt gamla hem är en enda stor byggarbetsplats!







Men idag hann jag träffa min syrra och mr solståle en snabbis på lunchen i alla fall! Snacka om att man blir glad av sötungen! Han är ju så före i utvecklingen också, inte ens ett år och sitter och pekar och säger titta där. :)


Felix :)

Nu har jag dessutom lyckats hämnats på Jakob som haft så roligt med att ändra mitt "vad jag gör nu" på Facebook... Moaahaha


Kommentarer
Postat av: suss

ahw.. :) vilken sötnos!! du, kom på efter vi pratade igår att jag glömde fråga hur det gick och hur allt var på din utbildning!!!! sorry! jag är nog bara helt uppspelt för babyn.. försökte ringa dig nyss men inget svar. :) vi hörs iaf i helgen om hur vi ska göra nästa vecka!! ha en bra helg gumman. :) love you! kramar

2009-02-20 @ 22:49:29
Postat av: Sanna

jätte roligt att ses en stund i går! :) kram!

2009-02-21 @ 08:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0