Födelsedagsfest och Bröllop

Nu har det hänt massor sen sist jag skrev! Men till att börja med tänkte jag bjuda på lite bilder från fredagens födelsedagsfest för Cajsa och Donna.
Först var vi hemma hos Cajsas mamma och käkade lite tilltugg och öppnade paket och så för att sedan dra vidare till Interpool där vi mötte upp lite mer folk. Kvällen slutade på Slick där jag tappade bort alla och vimsade runt med lite olika folk. Vart en lugn kväll eftersom jag skulle upp tidigt morgonen efter för bröllopet.


Cajsa med sin tredje drink, som till slut smakade gott!


helen och johanna hemma hos cajsa :)


födelsedagsbarnen på toa


donna och nanna med sitt supersnygga nya hår


donna on her way


mina nyinköpta örhängen jag hade under kvällen



Så det var väll fredagen i korta ord, nu till gårdagen! Klockan sju ringde väckarklockan och då var det bara att pallra sig upp och bege sig till Nina. Hos Nina började vi sminka henne och fixa hennes hår och sedan kom bruden och vart fixad. Så drog vi vidare till Winnhotellet där det vart en supergod brunch med resten av brudtärnorna och lite fotografering och påklädning i lyxsviten. För er som inte vet var mitt ansvar denna dag att fixa hår och smink på brud och ena brudtärnan samt fota bröllopet! Det var en otroligt smickrande uppdrag men även nervöst! Här har ni lite bilder från dagen i alla fall.



det vackra brudparet i sviten :)


inte de enklaste skorna ;)



Sen gick allt väldigt fort kan jag tala om, vipps så var vi i kyrkan och fota fota fota var det som gällde då. På festen vart det mycket god mat, lite underhållning och tal av alla dess slag. Jag sprang runt som en dryg papparazzi och fotograferade varenda kotte.





Nina, brudtärnan jag också hade fixat :) (förlåt för de röda ögonen)


Helenas dotter var såååå vacker :)


Bukett


äkta makarna


Dukningen var jättefin :)


Det var en riktigt maffig tårta.



Brudparet föll i golvet och det blev mannens sista tur :P


Ringarna i brudbuketten


Lycka :)

Jag tog över 500 bilder och har knappt hunnit kolla igenom alla bilder så detta är endast ett smakprov på alla bilder som togs under dagen. Tänkte försöka lägga upp lite fler bilder i veckan när jag får lite tid över! Skulle bli jätteglad över lite kommentarer nu när jag lagt ned så mycket tid på detta inlägg! Så nuu jävlar vågar ni inte gå härifrån utan att säga nått! :P

Kommentarer
Postat av: suss :)

Heej fia :) jättefina bilder tycker jag. Bra jobbat!! Samma sminkningen och håruppsättningen, inget att vara nervös över :)



Hoppas vi kan ses snart :) kramar

2009-02-16 @ 00:10:56
Postat av: Anonym

Jättefina kort och vilka fina frisyrer och sminkningar (heter det så?) ja, ja du vet vad jag menar, du är duktig du : ) Kram.

2009-02-16 @ 22:58:12
URL: http://omingetochallt.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu vet jag hur hon ser ut , känns ganska bra ändå . hehe

2009-02-17 @ 20:28:25
Postat av: Nanna

åh vad duktig du är! var stolt! :)

2009-02-19 @ 11:34:37
URL: http://nanzine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0