workworkwork

Den här veckan har mycket handlat om jobb! Började måndagen med resan till Stockholm och SAn och fortsatte tisdagen direkt när jag kom hem med att jobba. Onsdagen var det morgonmöte, torsdagen omskyltning och igår var det min städdag.

Med andra ord har jag knappt sovit något på hela veckan och idag, min enda lediga dag den här veckan, då vaknar jag nio! Det var en mesig sovmorgon måste jag säga. Eftersom denna dag inte riktigt bidragit till några bilder än så tänkte jag visa lite hur en vanlig jobbdag kan se ut för mig ;P


Såhär ser butiken ut. Denna bild är tagen precis när vi gjort om till julskyltningen.


Här skådar ni en av storsäljarna i vår butik. De flesta i köpis vill inte ha en värsting utan nöjer sig med en billig, fungerande 3g-telefon och då är J400 oslagbar!


Jag tömmer vår sopkorg som någon jävel fått för sig att slänga bananskal i vilket betyder 5000 fruktflugor och Veronica och Anton står i fotande ögonblick dubbelvikta av skratt. Ni ser nog på min min hur jag känner för det hela.


Mot eftermiddagen så brukar det börja kurra i magen och då är det ju så finfint att ikeas finns! Billigt och jättegott, den nyttiga delen tar vi en annan dag ;) Anton gjorde en hemmagjord bärbricka sist som ni kan skåda ovan, snacka om att man skämdes när man gick med den genom köpis!

Idag blir det lite ärendespringande på stan och sen ska jag och Robin ut och kika hur mamma och pappas nya lägenhet blev. Kvällen är än så länge öppen så vi får se vad det bjuds på. Blir ju öppning till stängning imorgon så antagligen inget värstingös. Men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0