Ny blogg, nya tag!

Så var tanken i alla fall! Nu ska jag göra ett allvarligt försök att uppdatera bloggen oftare, lägga in fler bilder och skriva om vettigare saker. Känns som att saker börjar reda ut sig mera nu. Mest beror det nog på att jag fått schema för ett par månader framöver, lägenheten är så pass städad att man kommer fram och saker och ting börjat lösa sig för mina kära föräldrar. De har fått en jättemysig liten lägenhet ute i harnäs som de flyttar in i imorgon! Så på måndag när jag är ledig ska jag dit och hjälpa dem komma iordning, shoppa möbler och fixa riktigt smart compactliving. För det blir ju lite skillnad mot vad de hade innan på blåbär, tvåvånings radhus med källare, till en liten etta på förtioen kvadrat! Men lägenheten har så pass mycket charm och mysfaktor så det löser sig nog! :)
Gamla lägenheten är det inte mycket kvar av, och det som är kvar är antingen för vattenskadat eller rökskadat sen branden... Om några dagar börjar rivningsarbetet och sen ska de börja om från början och bygga upp allt.









Idag har det varit jobb med morgonmöte, maxmiddag med Robin och lite shopping på stan. Kvällen blir en riktigt mysbyxkväll i soffan. Så skönt att bara slappa en fredagkväll!

Idag hittade jag ytterligare bilder till min lilla mapp med pinupbilder och moderna Marilyn Monroe-tolkningar. Men denna gång på Scarlett Johansson och inte Christina! Riktigt lyckat måste jag säga, bilderna är för en Dolce Gabbanareklam.



Kommentarer
Postat av: Donna

Äntligen =)

2009-01-25 @ 00:18:57
URL: http://hanafi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0