Genomskinlig mobil och stressmorgon

När man står i butik och inlevererar fler nya mobilmodeller varje
vecka så slutas man till slut att imponeras och blir förvånad över alla nya
designer och funktioner men imorse måste jag säga att jag höjde lite extra
på ögonbrynen. Vi fick in dummies (låtsastelefoner för visning) av den nya
LG GD900 Crystal och det visade sig att hela tangentdelen var genomskinlig!
Har ett svagt minne av att jag sett mobilen förut när den fortfarande var under
utveckling men inte hade jag trott att den skulle komma redan nu!


LG GD900 Crystal

Annars kan jag säga att det blev en ganska stressig morgon för mig idag.
Gick i full fart på motionsbandet när jag vänder på huvudet, ser klockan som
mirakulöst är en timme mer än vad den borde vara och inser att min buss
går om 10 min... Jag bokstavligt talat kastade mig av bandet, panikduschade
och kletade ut något över mitt rödsvettiga ansikte innan jag slängde mig på 
en buss. Sen var det bara att springa och öppna! Duktig som jag är så
lyckades jag öppna bara ett par minuter för sent... Heja!

Hur jag lyckats med detta hade då att göra med gårdagen då jag skulle ha
gått upp och tränat samma tid men varit för lat, ställt om klockan en timme
och somnat om. Självklart lät jag ju samma tid stå kvar som väckning idag
och inte brydde jag mig att kolla på klockan när jag vaknade heller...
Så typiskt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0