Konsten att få plats med hela sitt liv på 26 kvadrat...

Idag skulle jag vart ledig och orienterat mig bland
flyttkartonger och ikeakassar i min lilla etta men så
dök det upp lite jobb. Ska byta av lunchen i Valbo och i
Gävle så vart inte så farligt mycket som tur är!

Imorgon kommer skruvproffsen mamma och pappa och
ska hjälpa mig montera och sätta upp alla grejjerna på
väggarna. Kanske shoppar jag mig en tv också, känns lite
tomt utan en måste jag erkänna och min lilla 26tumsburk
från mitt gamla ungdomsrum känns inte så aktuell längre...

Igår tog jag mod till mig och begav mig upp på vinden för
att kolla vad jag hade för utrymme att lasta av min skit på.
Det roliga var att utrymmet var ungefär tre gånger så stort
som min lägenhet, hallelulja!
Det mindre roliga var väll kanske att utrymmet för smockfullt av
någons annans skit och hade ett fett lås monterat...
Telefonterror av hyresvärden på måndag säger jag bara!


Min nyinköpta superobekväma Klippansoffa :)

Eftersom jag helst inte utlämnar det mest privata
till bloggen så tänker jag inte ta veckans händelse här.
Ni som känner mig vet och det SUGER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0