En kväll på klackar

Igår var i minsann en historisk kväll! Inte på grund av avsaknaden av fyllekäk
eller faktumet att jag inte spillde en enda droppe på mig under hela kvällen
utan just för att jag befann mig en väldigt hög decimeter ovanför jorden i KLACKAR!
Antalet gånger jag vinglat fram på såna går att räkna på ena handen och tror
faktiskt aldrig jag haft det på krogen. Som sagt så kan jag inte och kommer
aldrig kunna gå i klackar så idag har jag söndervrickade, blåmärkstäckta
och skavsårsfyllda fötter. Bjöd nog på ett och annat skratt under kvällen i alla fall!

Jusse och jag strax innan vi drog! :)
Orka vara seriös! :P
Jag gjorde ett försök att ta ett bildbevis på mig i pumps men det gick inte särskilt bra... Höhö
Till slut så fick jag en bild i alla fall, så här har ni som inte såg mig vingla
runt där ute! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga bruna ben du haderå!

2009-07-21 @ 13:47:20
Postat av: Mamma

Äntligen! SNYGGT!



Jag bjuder på skavsårsplåster om du provar igen :D



Kram/ Mamma

2009-07-23 @ 11:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0