James Bond tog över Engeltofta

Igår(fredags) lyckades jag ju, förutom att ligga galet bakfull och klaga hela dagen,
även ta mig ut till Anton, Mats och Johannes födelsedagsfest ute på Engeltofta.
Som sagt gick temat i James Bond och jäklar va stiliga alla var! Killarna i
kostymer/frack med lackskor och tjejerna i korta fodral med skyhöga klackar och
någon pistol fastkilad med ett strumpeband runt benet.
Kan ju avslöja att jag kände mig som en riktig outsider där jag stod i jeans och
converse... Men i klänning känner jag mig som ett mongo och i klackar går jag
som ett också (sen blir ju jag typ 2 meter lång), så det är inte mycket att göra!

Maten var kanongod, djen spelade bra musik och de hade dessutom kostat på
sig en liten fyrverkerishow kvällen till ära. Bia intog snabbt dansgolvet där hon
gjorde sig av med både skor och bh innan kvällen var slut. Anton sprang (vinglade)
nöjt fram med ett välfyllt 1meters-champangeglas under kvällen och verkade
vara ett lyckligt födelsedagsbarn. Förutom min misspassande outfit och faktumet
att man kanske inte kände så många där utan jag agerade plåster på Bia hela kvällen
så var det en jävligt kul fest! Lyckat!


Nackdelen med en 2mpxlånemobil... Lite skillnad i kvalitet mot min vanliga!

Folk sa envist att de inte kände igen mig, vi kom fram till att jag hade ju platt hår!!! :O

Peppad Bia
Nöjd Anton :)
Fler bilder bjuder jag på den dagen bilduppladdningen vill samarbeta med mig!

Kommentarer
Postat av: Bia

Hahahahahaha!!

Jag hittade en liten glasflis när jag kom hem...

2009-07-12 @ 02:06:16
Postat av: Anonym

åh vad du passade bra i plattat hår! stilrent :)

2009-07-14 @ 09:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0