Oj vad jag slumrar!

- Nej, slöddrar! Nej, sluddrar! Ja! Ja, så var det!

Efter en dag av illamående och yrsel kanske man inte ska dricka?
I alla fall så vart det en supergod middag och ett par öl
hemma hos mamma och pappa innan jag, Jusse och Helen
begav oss till Interpool en sväng.
Jusse med kameran i högsta hugg och vimmelblocket i ett fast
grepp matade snabbt igenom de värsta sommarjobben på
stället.

Sen drog vi vidare till Hangloose där jag fick vara tuttvakt
åt Helene och träffade på en gammal klasskompis.
Kul kul! :) 

Fint salongsberusad på typ ingenting så var helt klart
största nöjet mina fina felsägningar under kvällen!


Helt förälskad i mina nya knallgula rosettörhängen, kan det bli mer skrikigt?!?


Glad Helene :)


Född som vimlare ;)


Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0