1 år...

Samma dag som jag stolt kunde säga att vi haft vår lägenhet ett helt år
så kunde jag även säga att det inte funkade...
Jag och Robin hadde ett stort bråk och den senaste veckan har jag bott hos Justine.
Vi har totalt olika syn på saker och kan verkligen inte komma överens.
Det känns som att vi växt ifrån varandra och nu fick det räcka.
Men nog om det!

Igår så var det en heldag på jobbet men Jacob och jag gjorde en liten
deal så man fick lite mer solljus än lysrörsljus som tur är!
På kvällen gick jag, Donna, Jusse och Jenni ned till boulongern på
en promenad och satt och slappade lite vid muren. Sen kikade vi
förbi lägenheterna som jag lagt intresseanmälningar på.
Huset var jättefint och snokade in genom ett fönster och
lägenheterna verkade kanonfina de med! Skulle verkligen
vara jättetråkigt om jag inte får någon av dem...
Så håll tummarna för mig!


Rastglass på jobbets soligaste bänk :)






Inte friska någonstans! :)

Kommentarer
Postat av: cajsa

saknar er tjejer !!

2009-06-02 @ 17:43:24
Postat av: Stora syster yster.

Håller alla tummar för lägenheten Kram!

2009-06-02 @ 23:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0