Karusellsnurrigt bakfulla och söndershoppade :)

De senaste dagarna har spenderats med Cajsa och Jusse
i Stockholm. Vi har gjort hela Gröna Lund, shoppat och hälsat
på Donna i Sickla. :)

Grönan förvandlade oss till små barn igen och vi sprang runt
och testade varenda magvändande karusell.
Årets nya bergochdalbana, Insane, var galet rolig!
Dödsskrik i kombination med hysteriska skrattattacker är
ett jävligt bra betyg! :)

Till kvällen vart det en snabb powernap på närmsta gräsplätt för
att sedan bege oss in till stan. Råkade över en skitbra livespelning
vid Medborgarplatsen som vi fastnade kvar vid. Bandet hette
Self Deception och var helt klart värda några Mb på Ipoden. :)
Sen vart det öl på Medis och dessutom hann vi besöka ett asstort
helmysko uteställe. Jag säger bara det, en gunghäst hör inte hemma
bland sprit och fulla människor...

Dagen efter pallrade vi oss upp i Donnas lilla etta, bakfulla och jävliga.
Men efter en snabbfrukost på McDonalds så var vi någorlunda
mycket människor igen. Gårdagen spenderades sen med en rejäl
shoppingtur. :D


Icalunch på hötorgstrappen är aldrig fel ;)


Cajsa hade redan hunnit med resans första köp, nya örhängen!


Jag har nog jordens största mun, i allafall här... :P


Cajsa på Djurgårdsfärjan


Lustigt folk i lustiga huset :)









Snurrigt värre










Kolla i mina brillor, hehe... :P


Det är inte varje dag man har den här utsikten vid en middagslur ;)


Cajsa beställde en supersnygg nyckelring från när vi åkte Vilda Musen :)


Grönan tog hårt på Jusse :P




Kvällen på Medis






Påväg in till stan, bakfulla och jävliga :P


Shoppoholics :)


Cajsa på tåget. Shoppingen tog hennes sista krafter!


Måste förresten visa typ årets somrigaste bilder från i Tisdags! :)


Cajsa vågade sig i en bit ute i Vårviksvattnet :)










Kommentarer
Postat av: cajsa

asfina bilder, jag måste få dom! men jag hatar dig för att du knäpper kort när jag sover!

2009-06-27 @ 09:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0