Stilfull vurpa

Igår var det några jävliga typer som hade spillt ut enorma mängder
öl och drinkar på Hangloose golv och självklart blev ju jag offer för pölen.
Flyger som en jävla vante, drattar rakt på rumpan och ALLA glor.
Reser mig lika förvirrad som bambi på hal is, skrattar lite nervöst och
smiter in på toan. Tur att jag har en hel del sjävdistans och kunde skratta
åt mig själv resten av kvällen för jag lovar att det finns nog en och annan
som skulle begått självmord ,eller åtminstone gått hem, efter en
sån vurpa.

Men, den bjuder jag på! Så enjoy!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha du akn du med syrran!! Hejja!!! Ni verkar ha haft skit roliga dagar du och brudarna. Kul!!!! Kram!

2009-06-30 @ 08:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0