Ilsken i blåsten

Idag är jag arg, grinig och sur.
Dessutom står jag på jobbet, vilket inte riktigt
blir en bra kombination...
Men tro mig, det är inte bara det extremt blåsiga vädret
(ni som känner mig vet hur jag blir av det, speciellt
när jag hade lugg), det finns fler källor till min ilska.

Pappret jag lämnade in på hyreskontraktsändringen
var ju jättefel och även den nya mallen jag skickade in.
Kan de inte bara säga EXAKT vad jag ska skriva istället
så jag slipper den här skiten. Blä för fastighetssnabben! GAH!

Igår vart det heldag på jobbet, dvs 11 timmar
jobb och 0 timmar lunch. Tungt! Men sen väntade en
iskall öl och lite guittarhero med gänget at Jusses place
så det vart lite bättre! :)

Senare drog vi vidare till Suncity där Jusse vimlade
och vi andra virrade runt och träffade folk. Trevligt!


Jusse rockar på guittarhero! :)


Jag och Donna ställde upp och underlättade Jusses jobb lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0