Turkiet, here we come!

Om exakt fem timmar så skjutsas jag och mamma
till flygplatsen och ett par timmar senare går vårat
flyg till Turkiet! AHHH, fattar ingenting!

Kvällen har spenderats med en rejäl kroppsskrubb,
packning och nagelmålning.
Jag är med andra ord knallröd/vit, har en 50kilosväska
och har neonfärgade naglar + fingrar(inte så grym på att måla direkt...)
Men det är precis som det ska vara! Nu är vi så redo vi kan bli!

Gått runt hela dagen med världens fånigaste leende och
kunde inte låta bli att glatt tjuta ut till min sista kund att nu
jävlar var det semester. Ingen fjuttig en heller,
utan hela 17 dagar! Att den dessutom inleds med världens
mysresa till Turkiet gör inte saken sämre!


Kaxigt svar som Jusse peppade fram och någon mysko pose. Fråga mig inte :P

Nu väntar en fyrfylld bäddsoffa på mig för några futtiga
timmars sömn. Kommer tillbaka lördag morgon den
20 juni så då får ni börja överösa mig med komplimanger för
brännan. ;) Moahaha! Glad midsommar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0