Gissa vart jag är på lördag...? :D

Igår var ingen höjdardag måste jag säga...
Började morgonen supertidigt genom tortyr, dvs spänna åt tandställningen,
hos tandregleringen. Sen bar supernervösa jag av till jobbet, smått försenad
som jag var. Visste att både nya chefen och regionschefen skulle komma
på besök under dagen så kände mig väldigt stressad. Koden in till korridoren
funkar inte. Stress! Koden till butiken funkar inte. Stress! Sen går ju självklart
storjävlalarmet och det tjuter något fruktansvärt i hela köpis. Duktig Fia!

För att avsluta dagen med något bra skulle jag kolla
på lägenheten som kändes som mitt sista hopp om jag vill flytta nu
och inte i december eller till sicksackvägen. Självklart har ju jag
och snubben som bor där missförstått varandra med tiden så inte får jag se
någon lägenhet. Som grädde på det så har det varit tre stycken där under
dagen som är JÄTTEintresserade och hyresvärden är privat och vill väll
bli av med lägenheten så fort som möjligt. Jippie!

Grinig som Lotta på bråkmakargatan sticker jag till Boulongern
för lite brännboll med vänner och folk men det dröjer ju inte länge
för ens den personen som jag just håller på att separera ifrån
dyker upp. JÄVLA SKITDAG!

MEN...

...idag är det en sån grym dag istället!
Fick för någon timme ett sms från mamma som sa att hon
bokat en resa! Så på lördag så sticker vi till Side i Turkiet.
Ska bo på ett supermysigt hotell med all inclusive och bara
sola, bada och ha det gott i en hel vecka!
Känns som att det blir en välbehövlig start på min semester! :D


Hotellet :)


Stranden :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker det är skitkul att du ska åka!!! .. men inte på lördag för då kommer jag hem :( men hela världen kanske inte ska rätta sig efter mig. MEN FAN VAD KUL FÖR ER, du är värd det här :D

2009-06-10 @ 19:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0