Bonnbränna från Boulongern

Tänk er en galen kvinna i nionde månaden eller
ett riktigt pms-monster gånger tio, är jag nu!
Jag har 1000 känslor som väller över och växlar lite hur som helst.
De som lyckas hantera mig nu mellan skratt och gråtattacker
klarar fan allt!

Idag har jag och Cajsa spenderat dagen i Boulongern med
att njuta av solen. Jag var totalt felklädd för den varma vädret
och har väll en vacker bonnbränna att vänta om Sverigesolen
nu lyckades bita på mina sönderfriterade Turkietarmar. Spännande!

Dagens höjdpunkt var den otroligt nervösa snubben som
började snacka med Cajsa om både det ena och andra för
att avsluta samtalet med att jovisst fan var hennes tatuering
fin men han hade spanat mycket mer på hennes snygga häck.
Rakt på sak! Jag kunde absolut inte hålla mig för skratt...

Annars gjorde Cajsa finfina parkeringar och råspöade mig i
minigolf. Och där talar vi utklassning... Men jag ska fan ha
revansch! Så nu är det bara att börja hårdträna. Minigolf någon?? :)


Cajsas snygga parkering... Det är ett mysterium hur denna kvinna ens fick sitt körkort! ;)


Golfproffset!


Glasspaus :)

Kommentarer
Postat av: cajsa

ja vi hade det bra mysigt :D

2009-06-23 @ 09:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0