Senila tanter och Crossing the rubicon

Vissa dagar är jobbet mycket roligare och bättre
än andra dagar, det måste jag erkänna.
Som när jag och Anton tycker vi förtjänar fredagsfika
 och när det kommer in senila tanter.

Två tanter kommer invankandes i butiken, de
går fram till Anton och så drar ena tanten upp
tröjjärmen och håller fram armen menande mot
Anton. Anton ser ut som ett frågetecken och frågar
om han kan hjälpa till med något.
Tanten trycker fram:
- Batteri! Jag måste byta batteri i den här.
Anton kollar på armen och säger:
-Nytt batteri till vad?
Tanten:
- Ja, till min klocka!
Anton:
- Jag ser ingen klocka..?
Tanten:
- Nej men oj då, jag glömde den visst!
Anton:
- Ah ok, men du vet att du inte kan byta batteri på den här..?
Tanten:
- Va?!?
Anton:
- Se dig om, vi har bara telefoner här!
Tanten:
- Jaha, oj! Jo jag ser ju lite dåligt...
Sen vänder tanterna på klacken och vankar ut.

Sånna här kunder har vi ett antal utav varje vecka. Vi har diskuterat
att vi borde starta upp en blogg och fylla den med alla märkliga
människor man stöter på här ute i Valbo! Vad tror ni om det?


Fredagsfikat! :)


Allergichocken man möts av i korridoren på morgonen!

Idag förgylls i alla fall dagen av The Sounds nya platta
Crossing the rubicon på repeat. Hade totalglömt att den
kommit ut men imorse så sprang jag och köpte mig ett exemplar!
Betyg kommer senare! :)


Kommentarer
Postat av: cajsa

ja det tycker jag låter som en toppenidé :D Haha, gamlingar kan vara bra goa och virriga ibland!

2009-06-06 @ 18:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0