Kreativiteten flödar :)

Idag när jag vaknade kände jag bara en otroligt stark längtan efter att skapa något.
Hade kikat lite på en sida förut där man kunde göra sin egen kalender och så fick det bli :)
Det som var smartast var att man kunde lägga in en ruta för varje dag
tillägnad träning och så fick man välja linjer, att-göra-listor och annat smart!
Sånt gillar ordningsfian, eller gröngölingen som telenorarna skulle säga, i mig.


http://www.personligalmanacka.se/ gjorde jag denna! 

Sen har jag varit lite sugen på att baka eller laga ihop något också.
Så då kom jag på att jag skulle vilja göra någon nyttig god musli,
eftersom alla man köper verkar ha fem liter socker och fett i sig!
Då jag googlade lite på recept så kom jag över en sida där man
kunde beställa hem sin helt egna ekologiska musli.
Vart i och för sig ganska dyrt men var ett väldigt roligt koncept måste jag säga!


Sidan heter http://www.minmusli.nu/ och det finns otroligt mycket olika
flingor, frukter, frön, nötter och sötsaker att välja mellan! Helt klart värt att testa någon gång! :)

Förutom dessa lite annorlunda kreativa sidor så blev det äntligen av
att jag och Robin köpte färg till vardagsrummet igår!
Så nu slipper ni se den fula lilla fläcken på väggen nå mer, nu blir heeela väggen lila!

      
                                                                            
Dessutom hann vi med att umgås lite med mina föräldrar
och äta en supergod middag på Österns Pärla nu innan de åker iväg.
Lyllosarna far till Kanarieöarna på fredag! I två veckor dessutom!
Men det är de verkligen värda!


Idag hans det med en fika, lite shopping och ett friskispass med Karin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0