Fram med skissblocken!

Inspirerad av KanDee och Malin har jag nu plockat fram
skisspennorna igen och börjat kladda i varenda block
jag kommer över. Visst, det märks att det var ett tag sen
men jäklar vad roligt det är! 

  
Kladdkladd :)

Fredagkvällen vart lugn med en öl på berggrenska
med Jusse efter en hel dags jobb. Kände mig helt konstig
hela kvällen, sa en massa konstiga saker och var allmänt borta.
Man kan ju fundera vad det var i den där ölen? :P

Sen stack Jusse vidare för att vimla och jag gick hem och la mig.
Men sova fick jag ju inte göra länge, för några timmar senare
stormar Robin in full, lycklig och pratglad.
Han förstod absolut inte varför jag grinigt vände mig om när
han pratade med mig. Sen började nog jordens värsta fyllehicka.
Två millimeter från mitt öra dessutom.
Var SÅ nära på att gå ut och lägga mig i soffan så jag kunde somna
om men lyckades på något vis göra det endå till slut.


Sötaste Jusse hade köpt med sig en present till mig från Japan. :)
Självklart skulle jag ha en skumgummitårtbit på min nyckelknippa, hallå!?


Kommentarer
Postat av: malin

sv: tack tack du är inte dålig på rita du heller!

2009-05-18 @ 10:49:31
URL: http://artofmalin.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0