Hard work

Idag har jag slitit som ett djur på jobbet!
Jag har slavat med dammsugaren, moppen och trasan i
tredje handen. Jag har till och med skrubbat toaletten!
Så när jag väl tror att jag får pusta ut och öppna butiken
ja då så ploppar det upp en massa mail på datorn om
att vi skulle ha skyltat om... Suck!

Men nu är det finfint här, så fint att jag till och med skulle
kunna äta från golvet (vilket jag också gjorde).
Uttappad matlåda och trött Fia går inte särskilt bra ihop...

Tror vi har den mest somriga skyltningen jag någonsin sett.
Så nu är det till och med lite mysigt att stå här. Tror jag skippar
semestern, bara måsskriken och vågskvalpet som saknas! ;)





När vi väl var klara så körde jag och Anton
provsmakning av Oreos med mjölkchokladöverdrag.
Det var precis lika mäktigt överflödigt supergott
som jag hade tänkt mig! Så det är bevisat,
det går inte att få för mycket av det goda! :)



Sen så har jag hittat min drömbil! :)


Den här bubblan står varje dag utanför vårat hus och jag beundrar den lika glatt
varje morgon när jag går till bussen. Självklart skulle det inte skada om den
var lite äldre, eller med bortfällbart tak, som jag såg en bubbla med häromdagen.
En sak är säkert i alla fall och det är att den ska vara gul!
Tänk er en glädjespridande bil i klass med Brumm, så ska min vara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0