Helene 20!

Så var man tillbaka till jobbet igen.
Så här såg min jobbtelefon ut efter två dagars ledighet!
Chefen kan minsan det där med att smsa!




Sen igår vaknade man och var oförskämt pigg hela dagen trots
torsdagens händelser. Skuttade halvt genom stan med ett stort
fånigt leende. Rätt människor gör en lycklig!

Men jag har börjat tveka lite på mitt sk "hälsosamma liv" jag
försöker med just nu. Efter att jag och Robin delat på en
fet pizza till frukost så kom jag på mig själv med att sitta och
vara sugen på och längta efter havregrynsgröt. GRÖT!
Någonting är fel...

Efter lite fika med Karin på stan så gick jag hem och
lagade gourméburkköttfärssås med fullkornsspagetti.
Jag och Robin kan verkligen lyxa till det ibland! ;)

På kvällen så stack vi hem till härligaste Helene som hade
fyllt 20! Det vart lite guitar hero, ölspel och öldränkta jeans.
Sen drog vi vidare ner på stan och sen hände massa tråkigheter
tyvärr och kvällen tog slut där. Men men, hade en hemskt
trevlig kväll innan det!


Helene håller på och förvandlar mig till modebloggare.
Men jag var bara tvungen att ta en bild! De sjukaste örhängena jag någonsin sett! :D


Nanna rockar på till Spiderwebs!


Arga leken var tydligen ett nytt moment i ölspelet enligt Dennis!


Minnesanteckning i bildform. Detta var sött, sliskigt och mumsigt!
Tydligen kanonsomrigt utblandat med lite Sprite. :)


20åringen själv, in action! :)


Cajsa byter skor inför krogen. Jag hejade på stövlarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0