Sommarkvällar i toppklass

I fredags kom Donna på besök och då bestämde jag mig
för att det här tramset med att ligga dödsförkyld fick vara över.
Var ju mycket trevligare att gå ut och ta en öl med henne och Jusse. :)
Vi hamnade på något vis på Hangloose på världens hiphopkväll och
jag tror aldrig jag har sett Donna så obekväm någon gång!
Haha! Underhållning!



Sen igår och idag tvingas jag stå i det mörka fängelset som kallas för jobb.
Ganska surt att gå miste om typ Sveriges finaste väder någonsin. Men men,
ska inte klaga!
Igårkväll vart det i alla fall grillat ute hos mamma och pappa, så lite sol hann
jag suga i mig. Blivit jättefint därute nu när syrenbersån och allt har blommat ut!
Sommarkänslor!


Vi firade att försäkringsskiten var över med mousserat. :)




Sveriges somrigaste busshållplats?
(Med tusentals myror kan tilläggas...=jag "dansade" tills bussen kom)

Till kvällen stack jag, Donna och Jusse till Hangloose på förfest.
Vår planerade barrunda sprack då vi hade alltför trevligt där,
men en liten sväng förbi Slick hann vi även med!




Pussmärket!


Svarta Leia och Donna ;)


Kommentarer
Postat av: Bia

Va faaaaaan :P När hände det där? Fullfjortis_88

2009-06-05 @ 13:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0