Sjukling

Igår kände jag den där bekanta känslan komma
krypandes... Ni vet när halsen börjar bränna, kroppen blir
seg som en geleråtta och huvudvärken smyger sig på.
Självklart trodde jag ju att jag skulle kunna jobba idag endå,
att det skulle hinna gå över till imorse. Ibland är jag bra dum!
Imorse fick jag sätta mig var femte minut när jag försökte att
göra mig iordning för att inte svimma! Då funkar det inte vidare
bra att ta sig till jobbet så det var inte mycket mer att göra än
att stanna hemma.

Men jag vet att jag inte är ensam i detta elände. Jag vet att ca
600 meter från mig ligger det en stackars Jusse nedbäddad med.
Man kan ju undrar vem som smittat vem? :P

Så idag har jag med all säkerhet hävt i mig fem liter vatten,
käkat glass i mängder och tröstat mig framför antalet
Desperate housewifesavsnitt. Det är så otroligt tråkigt
att vara sjuk. Det värsta är nog att jag ställer till det för mina
jobbarkompisar. Tycker det är jättejobbigt!

Men men, i sånna här tider gäller det att kunna muntra
upp sig själv. Då är youtube en god vän.
Här är några av mina favoritklipp! :)



 

 


Kommentarer
Postat av: Nanna

Krya på dig gumman! :*

2009-05-26 @ 11:20:19
URL: http://nanzine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0