solen skiner

Imorse vaknade jag 8.00, på min lediga dag!
Men vad gör det när solen skiner som aldrig förr och fåglarna kvittrar ikapp?
Termometern på vår balkong visar 32 grader, och då är klockan bara 9.00!
Så överväger starkt att skippa gymmet idag och ta en långpromenad istället.
Känns lite mer lockande. :)

Nu har jag och Robin köpt lite färska kryddor som
vi satt upp i fönsterkarmen.
Vi planerade ju egentligen att göra det direkt när vi flyttade in
men hey, det tog bara 11 månader... 







Så snyggt, fräscht och gott! Bara positivt.
Nu är väll bara frågan hur länge de kommer överleva, våra kaktusar dog nyligen
så det där med växter är väll inte våran starkaste sida...

Näe, nu ska jag ta och bege mig ut i solen med ipoden. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0