Fetaste pizzan och ölkvällar

I förrgår var det ju fredagen som inledde en ledig helg så
det var bara att fira. Började kvällen med lite hemlagad
pizza där jag verkligen inte snålat med något.
Skinka, salami, mozarella, vanlig ost och soltorkade tomater.
Vart ungefär hur gott som helst! :)

Sen drog jag vidare med Jusse till Berggrenska,
men det var inte riktigt människor som passade oss
där så det vart ett kort besök! Sen drog vi till gamla
Jackpott där vi satt resten av kvällen med Jagge och co
och drack öl. Trevligt värre!


Robin har köpt en ny keps med seriefigurer :)


Mitt recept för min hembakta pizza...


Muuuums! (De svarta prickarna är brända soltorkade tomater...)


Snyggaste folket, haha! :D

Igår vart det en riktig slappardag.
Till kvällen mötte jag upp Sussi och vi drack en öl
på interpool. Trevligt värre! Sen när man vandrade hemåt
så mötte jag Anton, som nästintill tvingade med mig på en öl
på Goya så så fick det bli. Men som vanligt är inte jag
och Goya bästa kompisar så jag vart inte särskilt långvarig där.

Kort och gott en lagom, lugn kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Japanfan

alltså... den där pizzan ser så äcklig ut. som en hjärna. men den är nog jävligt god. vill du laga sprängd hjärna åt mig med? ;D



(tji fick du för att jag fick vara så groteskt ful på bilden längst ner...)

2009-06-06 @ 14:37:44
Postat av: fia

svar: Haha, joo den var väll inte den vackraste pizzan jag skådat men helt underbart galet god! Självklart hun, jag lagar det till frukost, lunch, middag om du så vill! ;) Haha, joo men måste ju få lägga upp fula bilder på dig med, de är på tok för få! :P

2009-06-06 @ 15:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0