Översväming, uppryckning och pensionärsfia

Snabb sammanfattning av vad som hänt sen sist:


  • Översvämning i köket då vår nya diskmaskin bestämde sig för att busa med oss.
  • Uppryckning på jobbet, 2 gross med försäkringar, det ni!
  • Robin har gått och lagt sig samtidigt som jag klivit upp, vadå omvänt dygn!?
  • Jag har införskaffat mig en sträckt korsrygg! Detta inträffade imorse då jag
    rodde på som en galning, lyckades göra någon rörelse fel och PANG!
    Gjorde en min som om jag precis skitit på mig och reste mig upp som
    skruttigaste pensionären i stan och haltade iväg.
    Dagens underhållning för övriga personer i lokalen kan jag tala om!

Men men, imorgon är jag ledig och både Jusse och Cajsa kommer hem, kan det bli bättre?!? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0