Vardagsnöje - Öl och Shopping

Igår ignorerade vi faktumet att det faktiskt var måndag då
man vanligtvis ska ge upp helglivet för jobb, städ och slit.
Istället så gick vi till Rack'n'Roll för lite öl och biljard. Det vart
ingen biljard men en hel del öl däremot! Utan alkoholistvarning
måste jag lägga min röst för fler sådana måndagar! :)
.
Tisdagen har spenderats med Sussi. Vi har rusat runt på stan, gjort
ärenden och shoppat lite. Min hjärna har totalt tagits över av julen och jag
har skuttat runt som ett förtjust barn bland allt pynt och alla dekorationer.
I år ska jag köra stenhårt på att få julstämning och har faktiskt redan
tjuvstartat med både greveholm, glögg och julmust... HEJA!
.
Nyshoppat! Brillorna är LILA och inget annat, men envisas med att bara bli rosa på bild!
.
Nya myssockor :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vilka härliga sockor var har du köpt dem??

2009-11-10 @ 20:27:38
Postat av: Mamma

Hallå snygging! vilken kontrast mellan bågar och sockar :)

2009-11-10 @ 20:46:10
Postat av: Justine

Jasså, här härmas man :P nejdå, jag älskar mina sockar också, helene också. välkommen till strumpgänget! snygga bågar också :P

2009-11-10 @ 21:54:37
URL: http://nojesmix.com/bloggar/stuck-in-gefle
Postat av: Sanna

Spar lite pengar till ullared!! :) Jättesnygga bågar och vilka mysiga sockor :)

2009-11-11 @ 16:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0