Pepparkaksbak :)

Idag gav äntligen febern med sig! Så på vingliga ben, fullproppad av
ipren och med snorpappersrullen i handväskan begav jag mig hem
till mamma och pappa för lite pepparkaksbak och julmys med familjen.
Bakandet resulterade väll mest i degklumpar och grisar med brutna ben
för min del, då min teknik är ungefär i klass med barnens, så jag satt
mest och mös, mumsade gröt och vaknade till liv efter feberkoman.
Nu har jag samlat lite krafter för att pallra mig tillbaka till jobbet imorgon
och ge mig på 11timmarspasset! Heja!
.
Årets första risgrynsgröt!
.
Tildebagaren!
.
Felixbagaren!
.
Takplattor :P
.
Resultatet :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bra bildval!!! :) Tack för en mysig bakdag! Kram

2009-11-30 @ 19:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0