Hooker Heels-ligan

Igår kände vi oss oerhört less på stans krogutbud och blev dessutom
smått tvingad att följa Jusse i hennes jobbande. Så vi vinglade glatt
till Wastelands sista kväll. Kvällens tema och stora interna tävling var
tydligen vem som hade mest porriga hooker heels, för ALLA utom jag
hade fan decimeterklackarna på. Bör kanske tillägga att jag trots mina
helplatta sneakers ändå var den längsta i gänget... Sällan!
.
Wasteland var väll inte riktigt vårt ställe måste jag säga och Bia stod
inte ut länge bland hårdrockarna innan hon stack iväg till Slicks dansgolv.
Vart en lagom lugn kväll som avslutades med att någon idiot frågade mig
om jag var gravid(!?!). Djupt förolämpad, barnsligt grinig och sur traskade
jag hem. Ingen big deal egentligen men är man lite småfull, har en dålig
dag och gått upp några kilo då är det fan det!
.
I kisthissen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

och vart skulle du vara gravid någonstans??!! Slog du inte människan!? Skulle jag ha gjort! Kram!

2009-11-07 @ 20:24:55
Postat av: cajsa

en rak höger är vad han skulle ha! men du vet att du är assnygg ;)

2009-11-08 @ 09:50:15
Postat av: Justine

De är små, små människor i kroppar á 120 kilo. Enorma och ovårdade. Bara för att de inte kan få upp den. Kloaknyllen. Jag är så arg. Och förresten tvingade inte jag er någonstans, så ljug inte på bloggen :P

2009-11-08 @ 15:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0