Lite luckor...

Måste faktiskt erkänna att hela lördagens festande inte riktigt fastnade i minnet och
med mitt jävla kontrollbehov har nu ångesten sakta men säkert anlänt... Värst är
väll allt som skulle betalas. Inträde, garderob, taxi dit, taxi hem - noll minne!
Svagt minne av att jag höll tummarna när folk sa att vi skulle gå och stoppade
handen i fickan för att kolla om jag hade en garderobslapp. För jacka och väska
hade jag inte! Som tur var hade jag det, och när jag vaknade i söndags satt en
orubblig stämpel på armen så får väll ta det som nog med bevis att jag åtminstone
betalat för mig. Sen att man gjort bort sig, det är det ingen fråga om men det har
jag lättare att bjuda på! ;)
.
Hittade precis en till bild på mig och Jusse från Stek21 i finfin form på dansgolvet!
Haha!
.

Kommentarer
Postat av: Justine

HAHAHAHA FY FAN vad äckliga vi är.

Är man Gävlebo så är man. Heja.

2009-11-03 @ 01:54:25
URL: http://nojesmix.com/bloggar/stuck-in-gefle
Postat av: cajsa

Jag hade också velat vara meeeed!!! tagga halloween 2010 någon?

2009-11-03 @ 06:09:51
URL: http://cajsasihlen.blogg.se/
Postat av: bia

Hahahaha mina fina vänner!!

2009-11-04 @ 11:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0