Mörker...

Det här med ständigt mörker har en tendens att dra ner humöret
i botten. När man vaknar är det kolsvart och när man kommer hem
är det om möjligt ännu mörkare. Jag skulle ge bra mycket för några
soltimmar på en härlig strand med en fet paraplydrink i handen!
Inte hjälper det att man får mms titt som tätt från föräldrarna heller
som ligger och steker på Kanarieöarna! Fubbigt!
.
Rotade igenom lite bilder och trillade över ett gammalt klipp från
Sunny Beach sommaren 2007 då jag och Karin ligger utslagna på
hotellrummet bakfulla och toksolbrända. Kan inte annat än att längta
tillbaka och har suttit och plågat mig själv genom att glo på klippet om
och om igen. Ge mig sommar och sol!!!
.
Ignorera mitt fåniga babbel (överväger förresten starkt att aldrig öppna käften igen efter att ha hört detta),
kolla bara straaaanden! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ignorera ditt babbel och kollar på din härliga kompis.

2009-11-17 @ 19:06:05
URL: http://omingetochallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0