Ullaredsresan

I fredagsnatt vart jag upphämtad för att bege mig på min allra första
Ullaredsresa! Efter nio timmar i en bil tillsammans med två retsamma
systrar och en vitkålsfylld Anjo så var man bra glad när man äntligen kom fram!
Aldrig har jag sett något liknande! 18568 kvadratmetrar proppfyllda av prylar,
svettiga människor, vagnar och personal. Mina fördomar om att det bara skulle
vara skitsaker och skabbiga Svenssons som handlade försvann fort och ersattes
med en shoppingdjävul som jag aldrig tidigare skådat!
.
Efter att ha krockat vagnen med allt och alla, gått vilse tiotalet gånger och
packat på mig fler saker än jag kunde räkna så var det dags för stängning.
Kvällen spenderade vi sen med en varsin pizza, lite vin och med att gå igenom
alla fynd på Ullareds camping. Dag två vart det ännu lite mer shopping innan vi
begav oss hemåt inbäddade i en sprängfylld bil.
.
Som väntat har man ju köpt en hel del skitprylar men även märkesprodukter,
mysiga kläder och fina prydnader. Det var ju så SJUKT billigt! Vart en helrolig
resa med mycket tok, skratt och fynd. Längtar redan till nästa gång för tillbaka,
det ska jag!
.
Resans mysterium: Hur Anjo lyckats få sitt körkort?
Resans favoritfras: Jag måste skrämma räven! / Geckås!
Resans dummaste: Mina fina geografikunskaper...
Resans bästa fynd: Julklapparna, Julpyntet och en suuuupermysig kofta
Resans idioter: Kärringarna på campingen!
.
Anjo med piskan på ett utav våra första stopp, erotikbutiken! ;P
.
Shoppingdag ett, omgång 2!
.
I stugan när vi gick igenom våra fynd!
.
Boris, VDn för Ullared, övervakade oss från taket!
.
Shoppingföda!
.
Efter dag 1!
.
En tiondel av kön som var dag 2 när vi kom ut från varuhuset vid 10... Helt sjukt!
.
Fullpackad bil!
.
Färdigshoppade!
.
Några av alla miljoner prylar som jag fick med mig hem!
Ett av favoritköpen, mysigaste tomten! :)
.
Lite mer julgrejer, fanns ungefär hur mycket som helst där!
.
Lite mer le opard...
.
Juligt värre! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kanoners!!! :) börja planera för nästa höst nu!! :)

2009-11-23 @ 13:01:32
Postat av: Donna

Det är SJUKT billigt alltså? Jag har aldrig förstått riktigt vad det där Ullared är. Men det finns alltså "något för alla" där?

2009-11-23 @ 13:41:43
URL: http://hanafi.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ha ha vilka fina bilder : ).

2009-11-23 @ 22:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0