Cupcakesbak

Idag har jag sysslat lite med allt möjligt!
Efter en mysig lunch med mamma ute i Harnäs, där mitt fotobegär
vaknade till liv då alla träden var lysgula, så mötte jag upp Jusse
för att testa lite kläder till Halloween. Det är så sjukt svårt att bestämma
vad man ska vara, känns som att man som tjej får välja mellan att
vara tokporrig i någon minisjuksköterskedräkt eller typ clown.
Just nu lutar det mer åt clown för min del...
.
Sen så har jag ju gått runt och varit sugen på att baka några veckor
så när jag fick ett nytt förkläde idag så kände jag att det var dags att
göra någonting åt det. Det vart en favorit i repris från i våras,
nutella och geisha-cupcakes!
Så nu ska jag krypa upp i soffan med en cupcake, en stor kopp te och
senaste säsongen av Desperate Housewives som damp ned i brevlådan idag.
Kan det bli bättre?
.
Nya förklädet! :)
.
Redo för ugnen
.
Färdiga!
.
Mumma!
Hösträddningen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag hoppas verkligen att du bjuder på dem där på måndag, gud vad de ser smarriga ut!!!

2009-10-14 @ 22:40:06
Postat av: Sanna

mmmmm längtar till måndag :) kram!!

2009-10-15 @ 09:53:47
Postat av: bia

Fy faaaan va goda dom va!!! Mycket bra gjort fia! :D



Hahahahaaaa va hände med dina strumpor? Mongo strumpor :P haha

2009-10-16 @ 11:49:54
Postat av: fia

Haha, trodde ingen skulle tänka på mina mongofötter. Men står med benen i kors, om det hjälper dig hänga med i fotvinklarna Bia! ;)

2009-10-16 @ 18:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0