Min 20årsfest

Min lilla 20årsfest visade sig bli en av de roligaste kvällarna
på länge! Kvällen startade relativt lugnt med att folket började
anlända och jag fick öppna mina otroligt fina presenter. :)
Några timmar (och liter bål) senare stod Helen och posade
i badkaret, det bildades böghögar i sängen och Bia hade "däckat"
i trappuppgången. Resten av kvällen lämnar jag nog till bilderna...
Låter bra klyschigt men en bild säger faktiskt mer än 1000 ord!
.
Kort och gott, en GRYMT rolig kväll. Bättre firad har jag nog aldrig
blivit! :D
.
Vad var det jag sa om leopardmönster! Jusse och jag matchade fint ;)
.
Såå fina :)
.
.
.
.
.
Jag ÄLSKAR den här bilden, kan inte sluta skratta!
.
.
.
.
.
.
.
Jag och Helen ser ooovanligt nyktra ut. Vad hände?
.
Lycklig Jusse
.
Våghals.
.
.
.
.
.
.
Powenap?
.
Jusse med den gigantiska spriteflaskan. Hon fixade en födelsedagsdrink till mig!
.
Goood var den! :)
.
Jag och Helen hade ju kul i alla fall! Haha!
.
Helens rumpa gästade ungefär hälften av kvällens kort!
.
Haha!
.
.
.
Fredagsklubben som ingen mindes!
.
.
Om inte dessa räckte så kan ni alltid spana på facebook. Men vissa bilder
behåller vi nog för oss själva... :

Kommentarer
Postat av: Bia

Jaaa den kvällen var inget annat än grym!!!

Synd dock att jag däckade :( jag som var så övertaggad.

Tack för en sån rolig,galen,vild kväll!!

wooop woop!

2009-10-25 @ 18:08:44
Postat av: hemlis

alltså. jag hade med mig en camera..

dom bilderna kommer upp snart. och fia. dom bilderna säger mer än 1000 ord ;D

2009-10-26 @ 01:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0