Barnvagnsrace

Idag har jag och Felix busat och lekt. (Men andra brukar kalla det att vara barnvakt.)
Förutom att göra Boulongerns lekpark, diskutera traktorer och racea med barnvagnen
så har vi även fått i oss lite mellis. Mellisunderhållningen fick barnprogramsfavoriten
Teletubbies stå för. Jag måste säga att jag skulle inte bli förvånad om det programmet
en gång skapats av en hop skyhöga britter...Konstigt nog fascinerar det i alla fall småbarn 
så pass att de kan sitta blixtstilla i en hel timme. Amazing!
.
Var i alla fall myspys att få spendera lite tid med prinsen och nu lär han inte glömma
moster Fia igen! :)
.
.

Kommentarer
Postat av: Sanna och Felix

Hej Moster!! Felix har pratat om dig och jag kan tänka mig att efter gårdagen så är förväntningarna skyhöga från Felix nästa gång du ska barnvakta :) Tusen tack! Kram

2009-10-31 @ 09:26:09
Postat av: suss

åååh vad söt han är! :) lät som ni haft det riktigt mysigt! är är du ledig nästa gång btw? Puss!

2009-10-31 @ 11:33:35
Postat av: Mamma

Det är bra att du förser dig med en prins mellan varven :-D

2009-11-01 @ 17:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0