Home, sweet home

Den senaste tiden har min lägenhet varit allt annat än trevlig. Dammråttorna
har flockats, klädbergen har varit i stil med Kebnekaise och disken ska vi nog
inte ens tala om. Men så tog jag mig i kragen, drog fram dammsugarjäveln,
köpte lite gardiner och rensade bort all skit. Under allt visade det sig att det
fanns en ganska mysig lägenhet ändå.
.
Så för att fira det, min födelsedag, löningen och en ledig helg dessutom så blir
det en rejäl utgång ikväll! :)
.

Var snäll och ignorera mina tofflor som sticker ut från var sin ände av
bordet och den lilla fåniga samlingen ljuslyktor på bordet så är det ok :P
.

Vet allvarligt talat inte hur många sånna här lampor jag haft ned i golvet
men gillar de så pass mycket att jag fortsätter köpa nya. :)
.

De nya höstiga gardinerna :)
.

.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fiiint!!! :)

2009-10-23 @ 15:27:53
Postat av: Camilla

Vad fint, vi får se det live snart ; )). Ha en rolig kväll!

2009-10-23 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0