Utgång med de bästa :)

När det händer något så mirakulöst som att både Jusse och Cajsa är i samma stad
som mig, lediga, en lördagkväll dessutom då måste man passa på att köra en rejäl
utgång! Så igår samlades vi först hos Jusse för att sen gå till Denice där vi hann hinka
i oss kanske lite väl stora mängder öl och vin innan vi intog Goya. Skitskoj kväll om
man bortser från min lilla(stora) förvirring i garderoben vid kvällens slut som gjorde att
Cajsa missade bussen. (Förlåt än en gång!)
.
Jusse på gång
.

Hemma hos Denice
.
.
Jag och Sanna
.
Johanna och Jag
.
Jag hittade en radioanka i Denice badrum.
Kan mycket väl varit kvällens lyckligaste ögonblick.
.

Lagom hopmosade i röda rummet :)
.

.

Jag har väll ändå världens snyggaste vänner?
.
Så, nu har jag tagit igen lite tandvisning måste jag säga. Inte en enda bild
utan ett milsbrett smajl!

Kommentarer
Postat av: bia

Fina ni vaaaa!!! =)

2009-10-11 @ 19:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0